Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Πρόσωπα του Δήμου: Γ. Καμαριώτης - Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Διρφύων

Ιούνιος 2005
- Είστε ευχαριστημένος από την προσωπική σας πορεία σαν μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου και γιατί;
Πιστεύω ότι σαν Δημοτικός Σύμβουλος, αλλά και από τη θέση του Αντιδημάρχου, έβαλα κι εγώ το δικό μου λιθαράκι στο οικοδόμημα του Δήμου Διρφύων. Δεν θέλω να πω κάτι για την μέχρι τώρα πορεία μου, παρ' όλο που μέσα μου έχω κάνει την αυτοκριτική μου.

- Είστε ευχαριστημένος από την πορεία και τη δραστηριότητα του συνδυασμού με τον οποίο εκλεγήκατε;
Πιστεύω ότι πανελλαδικά είμαστε από τους δύσκολους δήμους για την δημιουργία εκλογικού συνδυασμού. Ο σκοπός ενός συνδυασμού είναι να κερδίσει εκλογές και σ' αυτό, σαν συνδυασμός, είχαμε 100% επιτυχία. Όμως, η άποψή μου, γενικά για να υπάρχει συνέχεια σ' ένα συνδυασμό, πρέπει να υπάρχει και μεταξύ των μελών του, εμπιστοσύνη, αγάπη, αλληλεγγύη, κατανόηση. Οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου δεν πρέπει να είναι προϊόν εκβιασμού, τήρησης ισορροπιών ή συμμαχίας μεταξύ δημοτικών συμβούλων, μέσα στον ίδιο συνδυασμό. Θα έλεγα ότι οι συνδυασμοί αυτοί δεν έχουν μέλλον.

- Ποια η θέση σας για μείζονα θέματα που απασχολούν την περιοχή όπως χωματοληψίες, ΧΥΤΑ, Αιολικά Πάρκα, πολιτισμός, απασχόληση, κοινωνική μέριμνα κλπ.
Η πρώτη ύλη (το χώμα) για ορισμένες βιομηχανίες που το χρησιμοποιούν, είναι πηγή πλούτου ή τουλάχιστον κάποιο παραπάνω εισόδημα, για κάποιους και μάλιστα πολλούς πολίτες του δήμου μας.

Δεν είμαι αρνητικός για τις χωματοληψίες, δεν συμφωνώ και με τον τρόπο που μέχρι σήμερα γίνονται. Αυτό όμως το θέμα θέλει συζήτηση και σχεδιασμό. Όσο για τα Αιολικά Πάρκα, δεν χρήζει συζήτησης αυτό το θέμα γιατί δεν υπάρχει καν.

Στα θέματα πολιτισμού, απασχόλησης κ.λ.π. θα έλεγα ότι σαν Δήμος ακόμα βρισκόμαστε σε νηπιακή ηλικία.

- Πιστεύετε ότι στη Στενή μιας και είναι ο τόπος καταγωγής σας και από εκεί εκλέγεστε κατά κύριο λόγο, έχουν γίνει αυτά που πρέπει, πρόκειται να γίνουν, υπάρχουν ελλείψεις;
Θα έλεγα ότι αναλογικά μέχρι τώρα η Στενή είναι αδικημένη. Ομως μην ξεχνάμε ότι η δημοτική αρχή είναι εκλεγμένη για τέσσερα χρόνια. Υπάρχει ακόμα μπροστά μας ενάμιση χρόνος, γι' αυτό λοιπόν σ' αυτή την ερώτηση δεν θάθελα να απαντήσω.

- Πώς βλέπετε την αντιπολίτευση, είναι συνεργάσιμη, ασκεί εποικοδομητική κριτική, έχει σωστές προτάσεις, καταγίνεται σε στείρα αντιπολιτευτική τακτική;
Δεν θάθελα να εκφράσω γνώμη για τους συνάδελφους της αντιπολίτευσης γιατί ο ρόλος τους (τον οποίο εγνώρισα στο παρελθόν) εκτός από δύσκολος είναι και άχαρος.

Πιστεύω λοιπόν ότι για την δική μου αλλά και για την πορεία της αντιπολίτευσης, ο καλύτερος κριτής είναι το εκλογικό σώμα του Δήμου Διρφύων.

- Θα κατέλθετε υποψήφιος στις επόμενες εκλογές και με ποιο συνδυασμό;
Νομίζω ότι είναι νωρίς ακόμα να σας απαντήσω σ' αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: