Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Τα τραγούδια που χόρευαν οι κάτοικοι της περιοχής στα πανηγύρια, πριν από πενήντα και πλέον χρόνια

Φεβρουάριος 2008
Βρέθηκε στα χέρια μας το σημειωματάριο του οργανοπαίχτη Χρήστου Λάππα, από τους Βούνους, ο οποίος έπαιζε κα τραγουδούσε στα πανηγύρια της περιοχής πριν από πολλά χρόνια. Στο σημειωματάριο εκτός των άλλων βρήκαμε και τραγούδια τα οποία ο Χρήστος Λάππας είχε γράψει γιατί όπως φαίνεται αποτελούσαν το ρεπερτόριο της εποχής.

Να λοιπόν μερικά από τα τραγούδια που βρήκαμε στο σημειωματάριο του Χρήστου Λάππα.

Το αμαρτωλό σου σώμα
Το διαζύγιο (να πας, να πας, να πας)
Γλυκοχαράζουν τα βουνά
Τί να το κάνω το πιοτό
Λιώνει η καρδιά σαν το κερί
Το φτωχοκάλυβο
Απόψε κάνεις μπαμ
Ο κόσμος όλος σε κατακρίνει
Φτωχό κορμί κουράστηκες
Βύθισε μου το μαχαίρι
Όταν βροντάει η τσέπη
Τα μαντάτα
Μια ζωή την έχουμε
Ξημερώνει και βραδιάζει
θα σε στεφανωθώ
Δεν μ' έφτανε η φτώχεια μου
Η Μάνα μου με δέρνει
Κίνησε η Γερακίνα
Συννέφιασε συννέφιασε
Παπαλάμπραινα
Απόψε είναι βαριά η δόλια μου καρδιά
Ο Μαχαραγιάς
Έλα σήκω χόρεψέ το
Γιαλέλι γιαλέλι
Οι τσιγκάνες μεσ' στη στράτα
Χτυπούν οι καμπάνες θλιβερά
Φτωχό κορμί
Σουλτάνα
Εγώ κακός δεν ήμουνα
Μην πικραίνεσαι
Είναι βαρύς ο πόνος μου
Μαρίκα
Παντού σκοτάδι
Συλβάνα τσιγγάνα μου τρελή
Το στραπάτσο
Ένα γράμμα θα σου στείλω
Σκαλί καλέ μου σκαλί
Δυο γυφτοπούλες μελαχρινούλες
Καλυβιώτισσα
Χτυπάει καμπάνα θλιβερά
Ρούσα παπαδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: